Calatorii 2012

Si ceva filmulete

Si in acest an 2012 s-a facut actiunea Mos Craciun cu motocicleta, cam din scurt timp, era sa nu se mai faca, dar pana la urma s-a facut, oricum a iesit destul de bine. Pacat ca vremea nu ne-a permis sa mergem cu motocicletele sa facem parada. Si numarul redus de motociclisti anu asta, dar important ca s-a facut si a iesit super. La anu a promis ca va fi si mai si, asa sa fie... Am fost numai la centru de copii de pe str. Radu Negru din Galati, au fost foarte bucurosi copii de acolo cand ne-a vazut.

O mica plimbare asa de inchidere de sezon, (cu motoreta mai merg, dar nu drumuri lungi deocamdata...) pana la Popasul Angelo pentru o gustare peste Dunare. Aici la Popas o sa mai ajung cred ca la anu prin primavara, e foarte frumos acolo. Am vrut sa mai fac o mica plimbare de drum lung si la munti intr-o zona frumoasa si mai linistita. Am plecat cu bac-ul de Braila si intors cu bacul de Galati. Normal tot singur am fost.

Filmulete de pe traseu.

O mica plimbare de o zi pana la barajul de la Siriu, am fost cam in fiecare an aici, din 2009 incoace. Imi place foarte mult zona si drumurile pana acolo si dupa Siriu sunt curbe si drumuri cu peisaje superbe. Am fost si la Cascada Pruncea in apropiere de Siriu, drumul pana acolo e foarte prost, e cu pietre si tot felu, gropi nu prea sunt, dar cand ajungi la cascada uiti de drum ca e prost, merita privelistea, cascada foarte frumoasa si in natura, nici semnal la telefon nu ai acolo, dar asa e frumos. Total cam aprope in jur de 500 km si 7L consumati de benzina in total. Am plecat noaptea de acasa ca sa am timp de plimbare, am ajuns nopatea la Buzau si noaptea am ajuns la Braila la intoarcere. A fost si ceva frig, dar nu ma deranjat foarte mult, am echipament. Nu am avut probleme pe traseu. Viteza cam 80-85km/h pe GPS, ca nu imi merge bordul si am pus GPS-ul, pe bord cred ca aveam 90-95km/h cred, asta mai mult dimineata si la intoarcere am bagat viteza mai mare si nu prea am facut pauze, mai ales la intoarcere de la Buzau pana la Braila nici o pauza, la Braila am facut ca trebuia sa merg la peco. Tot singur am fost, am vrut sa merg cu cineva, dar nu am gasit pe nimeni disponibil, doar la Buzau m-am gasit cu un prieten cu scuterul. Asta a fost ultima plimbare pe anul asta asa mai lunga, daca va mai fi vreme buna, poate mai fac asa una scurta, poate peste Dunare ceva de genu, dar oricum mai rar. Trebuie si motoreta sa se odihneasca si sa intre in revizie tehnica, ii ajunge la 14.000 (+/-) de km pe anu asta facuti. Sezonul la mine nu se incheie acum, doar cand da zapada si ger prea mare, alfel continu sa merg cu motoreta. Si traseul parcus: http://goo.gl/maps/qLgI8

Filmulete din excursie

Si am fost insfarsit in statiunea Lepsa si trecut prin statiunea Soveja pe un drum inchis circulatie, care leaga Soveja de Lepsa, un drum prost, cam off road, dar cu 2 roti se poate face, mai rau de cei cu 4 roti, privelistea de pe acel drum e superba, numai padure si cand iesi din padure vezi munti Vrancei in zare... Oricum la Lepsa nu ai prea multe de vizitat, fiind o statiune simpla, doar pentru relaxare. Are si ceva puncte de interes cum ar fi Cascada Putnei, Cheile Tisitei (care nu am fost ca nu prea stiam unde sa le caut) si Manastirea Lepsa cu biserica din lemn. Unde am stat cazat la casuta, era foarte frumos acolo, liniste, departe de sosea si aglomeratie, pacat ca drumul care urca la acel complex e cam prost si prea abrupt, dar nu e asa problema mare, in rest e superb si peisajele care se vad de acolo de la complex. Am plecat prin judetul Galati, Tecuci si spre Soveja si intors pe la Focsani, Hanu Conache si Galati pe la Smardan. Tot singur am fost normal, nu prea am cu cine... Important ca m-am relaxat si simntit bine si ajuns acasa cu bine, chiar daca de la Lepsa aproape am mers fara frana pe spate, s-a spart un sabot de frana... si nu aveam la mine lati saboti si duminica la ora aia nu aveam de unde cumpara, dar... Traseul parcus: http://goo.gl/maps/6ArQy

MotoDelta Bike Party, o mini intruire de motociclisti in judetul Tulcea organizata de Seawolves Tulcea, intre Luncavita si Nifon, in padurea Valea Fagilor langa munti Dobrogei. O zona foarte frumoasa si linistita. Drumul pana la Nifon e super bun, e nou refacut recent. La party a fost frumos, muzica, foc de tabara intalnit cu prieteni motociclisti din Galati si din alte orase, deci m-am simntit destul de bine. Am plecat sambata din Galati singur si intors duminica dimineata cu motociclisti din Galati, am putut cat de cat sa ma tin dupa ei, se merge mult mai bine, organizat decat cand mergeam cu uni scuteristi... A fost si uni scuteristi din Galati pe acolo, dar nu am avut treaba cu ei. Poze putine, dar nu prea e cine stie ce e de pozat. A fost si unele concursuri frumoase si comice...
Traseul parcus: http://goo.gl/maps/EvrhK

O mica plimbare de duminica peste Dunare in judetul Tulcea la Manastirea Cocosul, am mai fost de 2 ori la ea, dar imi place sa ma duc mai mereu, e si frumoasa zona si manastirea. Am urcat si la crucea de pe dealul Cocosului inca odata. Am plecat apoi spre Nifon-Luncavita pe un drum off road dar unele zone cam distruse, cu pietre si altele, credeam ca nu mai reusesc sa termin drumul, dar am resusit. Drumul e cum e, dar zona e super, bogata in natura cu padure si altele. Am iesit in sfarsit la sosea spre Nifon-Luncavita care am continuat drumul catre Luncavita, vream sa vad mai bine unde se afla Valea Fagilor si lacul (vorba vine lac ca acum e mai mult o balta... ). Drumul spre Luncavita e nou, cu mici zone de reparatie, dar in rest e super bun si linistit, pustiu (inca...) E o zona super pentru relaxare, sunt si trasee montane, vorba vine montane, dar sunt frumoase, o sa le fac poate intr-o buna zi unele din ele la picior normal sau/si cu motoreta pe unde se poate. Am fost tot singur, numai pana la Garvan am fost cu un prieten cu scuterul, el sa dus la Macin. Pentru cine vrea sa se duca la Manastirea Cocosul dispre Galati-Braila, e recomandat sa fac un ocol pe la Niculitel, drumul e super bun si nou, daca se va merge pe unde spune indicatoarele catre Manastirea Cococsul, acel drum e stricat rau, pietris, praf si gropi si cam are intre 3-5 km drum prost.
Traseul facut: http://goo.gl/maps/M5e2W

Aceasta excurisie de 5 zile cea mai lunga de pana acum. Un mic concediu sa zic asa. Am ajuns acasa duminica, nu am vrut sambata sa ma intorc si am mai facut un ocol pe la Slanic Moldova. A fost foarte frumos... Cel mai mult mi-a placut la Durau, se vedea masivul Ceahlau in departare, peisaj de neuitat. Multe trasee montane si altele. Si drumul de la Durau la Izvorul Muntelui e super, e salbatic, pacat ca drumul e cam distrus, e si vechi, cred ca are mai bine de 30-40 ani, bine ca are indicatoare noi... Am fost pe acest traseu, prima zi:Acasa-(drum prost pe unele locuri chiar foarte prost, sunt si portiuni bune, dar putine)-Barlad-Vaslui-Roman (intre Vaslui si roman chiar pana la Tg Neamnt e drum cam prost, deci ocoliti)-Tg Neamn-(vizitat cetatea neamntului si ceva manastiri, Sihastria, Secu, Neamnt, Agapia si ce mai era pe acolo)-Piatra Neamnt-Bicaz (izvorul Muntelui la Baraj unde m-am si cazat la Motel Cristina la casuta si dupa am mers pe jos prin zona pana la baraj si inapoi. A 2a zi: plecat de la Baraj Bicaz spre Durau pe malul lacului, drum cam prost dar si unele portiune bune, dar merita ca peisaje, am ajuns la Durau unde m-am si cazat la Hotel Brandusa la casuta (partea proasta ca nu ai priza in camera si nu poti duce motoreta langa casuta, dar super liniste si frumos si aproape de statiune, in rest pana seara tarziu plimbat pe jos prin statiune. A 3a zi plecat pe drumul intre Durau si Izvorul Muntelui, drum cam forestier unele zone, dar merge, e super liniste si frumos, pustiu mai trecea o masina foarte rar, pentru iubitorii de natura e foarte bun, cam scurt dar, nu te grabeste nimeni din spate ca sa-l faci repede, deci mers incet il faci lenger. Ajungi la un moment dat si vezi lacul Bicaz.... belea ce peisaj acolo. Multe trasee turistice pe munte, cel mai scurt era la cascada Duruitoare parca cam 2.30-3 ore dus, nu am fost, nu am avut incaltari de munte (eram cu cizmele de moto care am cam facut bataturi la mers pe jos) si nici antrenat bine nu prea eram. Am vazut barim de jos masivul Ceahlau. Am ajuns la Cheile Bicazului-Lacul Rosu, cam aglomerat era, dar asta e, m-am cazat tot la casuta la Hotel Turist, zona frumoasa linistita, cam greu accesibil pentru masina/moto dar merge. Tot asa plimbat pe la lacul Rosu si prin zona tot pe jos, nu mergeam deloc cu motoreta daca apucam sa ma cazez, nu avea rost si mai vream sa beau si eu o bere ca tot omul si sa ma plimb lenger cu haine civile. A 4a zi plecat de la Lacul Rosu spre Gheorgheni, drum cat de cat bun, unele zone mai distruse, dar ca priveliste e super, ajungi la un moment dat sa vezi soseaua de sus au de jos ceva cam ca la Tansfagarasan... De la Gheorgheni pana la aproape de Miercurea Ciuc la Racu e belea drumul, foarte bun si viraje multe si drum lat nu prea te incurca nimeni, de la Racu pana la Frumoasa e drum bun, chiar foarte bun unele zone, deci merita, de la Frumoasa pana pe la lac e cat de cat bun, dar dupa incepe dezastru de drum, e cu placi de beton si peticit la misto cu denivelari parca a aruncat cu mortar pe jos... si gropi, ocoliti acel drum daca tineti la moto/masina voastra, e super extrem de dezastru, ca peisaje nu e cine stie ce, multe sate deci nu prea merita. Mai bine mergeam pe la Tg Secuiesc si treceam pe la Lepsa dar... Ajuns la Comanesti era alta viata, drum foarte bun, si de aici am fost la Valea uzului, drum prost pana la un moment dat dar incepe si foarte bun drumul care intra in padure si virajat, super drum cam pana la baraj ca dupaia incepe cam prost si nu am mai fost prea departe. Si cam tot atunci m-am gandit sa nu ma duc acasa inca si sa mai stau o noapte prin zona montana si cum Slanic Moldova era in drumul meu am mers pana acolo si stat pana duminica dimineata cand am plecat acasa, cam devreme am plecat, si am ajuns acasa, ce frumos a fost parca a fost un vis frumos care nu as fi vrut sa ma trezesc vreodata... Asta e viata, alta data cu alta ocazie. Total cam in jur de 1000 km parcusi. Si multa experienta castigata si ce am vazut eu cu ochi mei ramane pe veci in gandurile mele... Alceva ce sa mai zic.. las pozele sa vorbeasca....
Si acesta e traseul: http://goo.gl/maps/WWsJp

Anu acesta am fost iara la Slanic Moldova dar de data acesta nu am mai fost singur, am fost cu un prieten de la Braila cu scuterul. Am plecat dimineata pe racoare, el a plecat inainte si l-am ajuns la Hanu Conache, de acolo mers inpreuna, de la Onesti am mers eu mai repede ca deja venea caldura mare si daca merg prea incet nu am racire la motor., il mai asteptam sa ma ajunga din urma, nu il lasam prea departe, oricum unde era drum drept ii vedeam farurile in oglinzi, nu las pe nimeni in urma chiar daca merge mai incet. Am ajuns inpreuna la Slanic Moldova am gasit si cazare la casute tot unde am stat si anu trecut la Pensiunea Cascada, e ieftin si bun si am inceput sa ne plimbam prin statiune, prin padure, normal pe jos scuterele au ramas la camping. Am reusit anu acesta sa fac si traseul "300 de scari", cam greu pentru cineva care nu are conditia fizica prea buna, dar l-am facut fara mari probleme, cu pauze normal. E foarte frumos pe munte in padure, o liniste deplina, nu se auzea masini, oameni sau alte zgomote parazite, eu asta caut cat mai multa liniste in natura. Cand am coborat de pe munte, ne-am gasit si cu un prieten cu motorul din Galati, nu ne vorbisem, a fost o simpla coicidenta, el venise la familia lui. Si am plecat toti 3 inpreuna prin Parcul Central din Slanic Moldova, unde am mai gustat/bout care ceva, si altele, cu noi era si o fata detreaba care am mai ras si cu ea de unele poante, mai si radem... A fost frumos si bine, m-am simntit destul de bine, racoare. Mai aglomerat fata de anu trecut, anu trecut am fost prin septembrie acum prin august, poate si asta e cauza ca era mai multi oameni. Am plecat duminica dimineata pe racoare, dar tot am prins canicula mare, dar am ajuns toti acasa fara incidente. Am plecat numai eu si scuteristul din Braila inpreuna, restul a mai ramas. Las pozele sa vorbeasca, unele poze au si titlu ca sa stie cine le vede unde sunt facute cat de cat.
 Traseul parcus: http://goo.gl/maps/I0Byo

Brasov-Poiana Brasov-Rasnov si prin zona
Part.1
Part.2

Si am fost iara la Brasov... Am ajuns in jur de ora 12.00-13.00. Super piesajele, pacat ca e prea aglomerat locurile. Cica nu are lumea bani...(nu judec pe nimeni...) Nu recomand pe la Oitulz decat putin pentru niste curbe dementiale parca e ceva din transalpina dar... restul jale, drumuri unele cam proaste si plin de sate/comune, nu ai loc sa te recreezi undeva. Am venit pe la Valeni de munte, super peisaje si curbele si serpentinele de la Cheia belea Pacat ca de la intersectia spre Buzau cu Ploiesti trebuie sa ai motor de viteza ca alfel trebuie sa ai rabdare... Eu nu prea am avut ca batea si vant din fata si mai mult de 75-80km/h nu ducea (si pe GPS) ma plictiseam, ma gandeam ca era bine un motor mai mare dar soarta e cruda... Am trecut si pe la Babaruca.... vremuri La Buzau m-am gasit si cu un alt prieten (darkice de pe forumul scuteristi.ro) super baiat detreaba. Si la telecabina de la Poiana Brasov si la castelul Bran are program de birou... pana ora 16.00, m-am certa cu ala de la Bran dar asta e Romania... Bine ca la pestera de langa Rasnov era deschis. Asa la Bran si telecabina avea preturi piperate pentru nimic... Dupa ce am mers un drum dezastru spre Bran si cica e drum european.. o fi... si mai pentru nimic... Multe masini, oameni aglomeratie, nu prea mi-a placut... Si normal am fost singur (nu imi trebuie "turma" , pentru ca, tot se mira uni de mine ca merg singur... eu sunt lup nu oaie ) la Brasov m-am gasit cu un prieten din Medias, el nu a stat noaptea, el a plecat acasa la ora 22.00 din Brasov... Si pana la acea ora cand a plecat, ne-am plimbat inpreuna prin zona, imi parea rau ca iara ne despartim, dar asta e, se gasesc oameni minunati numai departe unul de altul... Oricum a meritat, e foarte frumos la munte, mai mult imi place la munte decat la Mare pe litoral, gusturile nu se discuta. Am fost campat la camping Darste la iesire din Brasov, a fost bine si multumit, preferam ceva mai in natura mai linistit dar nu prea era si erau departe de Brasov si a 2a zi trebuia sa ma intorc acasa cat mai devreme posibil.
Traseul parcus: http://goo.gl/maps/pi1p

A fost o mica plimbare de duminica prin judetul meu Galati prin sate/comune care nu le-am vazut niciodata, dar auzisem de ele. Oricum de unele am ramas uimit de ce vedeam acolo, unele comune parca erau mici orasele, blocuri, magazine si altele si doar sunt comune care nu sunt la DN-uri. Si drumurile sunt super in mare parte, drumuri bune au fost mai mult cele DJ-urile, de DN-uri imi e rusine, praf, mai ales de la Cuca spre Scanteiesti e dezastru. Drum bun am gasit de la Baleni spre Cudalbi si frumos, pacat ca e in camp si nu prea e paduri prin aceste zone. De la Cudalbi spre Costache Negri iara drum bun, spre Grivita asa si asa cu portiuni bune. Am trecut si prin Ivesti si in zona unde au case Rromi, case putin spus, sunt palate super luxoase cu diamente aur si tot felu, nici in povesti nu prea vezi asa ceva, pacat ca nu am facut poze, nu prea aveam curajul sa opresc sa fac poze, nu am vrut sa am probleme cu "satenii"... Si am facut un mic popas la Hanu Conache si intors acasa pe la Pechea-Cuca. Iara de la Piscu spre Pechea drum super bun la fel si de la pechea spre Cuca. Cam putine poze, dar nu prea e ceva de vazut, e mai mult camp sate... nu prea am facut poze la sate si cam trebuia dar... nu era ceva special. Am facut aceasta plimbare mai mult sa verific ceva drumuri pentru viitor sa stiu pe unde sa mai merg daca merita sau nu si intr-un cuvant.. nu prea, se merita, pacat drumul pana la Cuca e cam stricat si pana la Baleni tot asa prost e, de acolo incep drumuri bune pana pe DN25-Tecuci. La Baleni am vizitat un fost coleg de munca, o comuna superba, frumoasa... Tot singur am fost, am vorbit cu 2 scuteristi si au renuntat, asta e. Nu am mers cu viteza mare, pentru ca era cam cald si tineam si la motor ca asa se incingea rau, facut si ceva pauze... Si a inplinit si 20.000 km si inca mai merge motoreta. Traseul parcus: http://goo.gl/maps/lsbo

O mica plimbare de duminica pana la Popasul Angelo de langa com. Greci jud Tulcea la 10 km de orasul Macin. Am mai fost acolo si imi place mult, mereu sa ma duc pentru o gustare, preturi bune, servire foarte buna si preturi decente. Cand am ajuns era mai liber liniste, dar dupa ceva timp a mai venit niste "clienti" care cam tulbura linistea publica prin gesturile lor, asa e in Romania ce sa le faci. M-am mutat la alta masa mai departe de ei sa nu stau langa ei, eu am venit pentru relaxare nu sa ascul pe alti. Oricum vreme buna si fara probleme pe drum. Poze putine, dar am mai trecut prin acele zone si facut poze mai demult.
Si traseul parcus: http://goo.gl/maps/uY44

O mica vizita la Manastirea Vladimiresti din comuna Galateana Tudor Vladimirescu. Am fost cu inca 2 scuteristi si un prieten cu o motocicleta. Drumuri bune, zona frumoasa si manastirea foarte frumoasa, nu a fost ceva planificat, m-am gasit cu acesti scuteristi si am zis sa merg cu ei, cu cei 2 scuteristi nu am mai mers vreodata drum lung, ii stiam dar... Oricum nu imi mai trebuie sa merg cu ei, a fost o greseala, dar asta e viata, din greseli invatam, castigare de experienta. Cel mai bine e sa merg singur sau sa gasesti 1-2 oameni seriosi care stie ce vor de la viata, care stie sa mearga ordonat si sa ne intelegem ca oameni, dar cam greu asa ceva, mai ales in orasul Galati de unde sunt eu, imi fac si orasul putin de rusine, dar merita. Sau poate o fi eu prea rau ca imi place sa merg mai ordonat pe strada, o viteza normala si sa fiu mai "inbracat" cand merg pe motoreta... Deci m-am convis, cu scuteristi din Galati nu se pot merge la drumuri lungi, nu ai cu cine. De motociclisti nu ma pot pronunta, par oameni detreaba, am ceva prieteni, dar din pacate nu pot merge cu ei deocamdata, nu am motocicleta ca ai... Deci singura variamnta ramane sa merg singur si cel mai frumos. Cam putine poze.
 Traseul parcus: http://goo.gl/maps/q88z

E prima data cand am fost la Seawolves Biker Fest Mamaia, si pot sa spun ca mi-a placut si m-am simntit destul de bine, a fost frumos, foarte multe motociclete venite din toata tara aproape. Am participat si la parada moto chiar cum am ajuns, am ajuns la fix, bine ca am ajuns asta a contat. A fost si un spetacol de muzica rock si altele. destul de buna si muzica si normal si berea. O sa mai merg si la anu daca reusesc. Am stat sambata si duminica am plecat, dormit la cort. Dupa plecare am mai vizitat cate ceva prin orasul Constanta si faleza cu acel Casino de pe faleza. Trecut putin si pe la Cheile Dobrogei si dupaia spre casa cu bac-ul de Braila. Totul a fost bine si pe drum fara probleme. Nu am mers singur de data asta, am plecat cu 2 colegi de drum care am mai mers cu ei anu trecut, nu o sa fac un obicei de a mai merge cu ei, asta a fost asa... Oricum asta e ultima deocamdata, am avut u naccident recent si trebuie sa repar motoreta, deci o sa am o pauza, tocmai cand venise si vara fara ploi si altele, ghinion...
Traseul parcus: http://goo.gl/maps/ve9L

O mica plimbare pe la 2 manastiri din Dobrogea si gasit cu niste prieteni la Lacul Somova. Foarte frumoase manastirile, merita vizitate, drumuri super bune si pline de piesaje care nu puteai sa iti ei ochi si in primul rand care imi place, e ca sunt mai "pusti" de masini, pe europeana mai trece ceva masini, dar pe celelalte drumuri secundare care duc la manastiri sau intre comune, rar cate-o masina... Am fost azi la manastiri si cu ocazia ca azi a fost sarbatoarea Rusaliilor. O zona foarte frumoasa care merita vizitata orice colt, pacat e cu BAC-ul din Galati care pierzi timp si e si scump si nici servici bune nu iti ofera, azi la debarcare am trecut cu motoreta prin apa, a mai crescut dunarea, si apa aia nu era mica... Merg 200 km fara probleme si ma simnt foarte bine si relaxat si la intoarcere imi fac nervi si stric ziua din cauza la uni... Primele poze sunt de la Saom, 2 de la lac si ultimile de la Celic Dere.
Traseul parcus: http://goo.gl/maps/QhDB

Asta e prima excursie singur peste dunare pe anul 2012 si ceva mai lunga, nu prea a fost planificata dinainte. Am trecut cu bac-ul pe la Galati si mers spre orasul Macin si spre comuna Horia, in apropiere de Horia am fost la Restaurantul Caprioara pentru o gustare. Mi-a placut la acel restaurant, cam aglomerat dar asta este, mancare buna si o priveliste in natura foarte frumoasa. E prima oara cand merg la acel restaurant. Dupaia am continuat spre Horia ,Tulcea si intors acasa pe alt drum normal, pe la Isacea, tot cu bac-ul de Galati. O zona foarte frumoasa, drumuri bune si unele acceptabile, deci usor de facut, libere, rar trecea masini prin acele zone. Asa a fost mai mereu peste dunare in Dobrogea, mai pustiu, nu prea multe masini si distante mari intre sate, si asta e un motiv care ma atrage pe mine in acea zona, e o zona linistita de recreere nu prea aglomerata ca in alte zone. Total cam 200+ km am facut intr-o zi mers linistit cu maxim 60-70 km/h, unele zone am mai dat cate 90-100km/h dar rar. A fost o plimbare de relaxare nu de curse... nu ma grabea nimeni.
Traseul parcus: http://g.co/maps/4ezw5

Prima plimbare pe anul 2012, vreme foarte buna de primavara asa ca am iesit la o mica plimbare pana la Hanu Conachi din judetul Galati, inpreuna cu 2 scuteristi, unul din Braila si unul din Galati (vechi prieteni). Am gustat ceva la Popas Hanu Conachi si dupaia am mers la o margine de padure pentru recreere si discutat de ale noastre... Asta nu a fost o excursie prea mare, doar aproape 100 km dus intors, a fost asa de inceput de sezon, oricum o sa mai urmeze si altele poate mai lungi normal.